Κυριακή 19 Απριλίου 2009

Είσαστεν Αμπάλατοι!

Κάθε χρόνο, τετοια μέρα, ο κυπριακός λαός δείχνει ότι του αξίζουν αυτά που παθαίνει. Τις τελευταιες εβδομάδες έζησα ένα παραλογισμο στειρου αντιαστυνομικισμού αλλά δεν είχα την αντοχη να είμαι και πάλι η παραφωνία. Σιώπησα. Εκατοντάδες βγήκαν και έγραφαν, έγραφαν, έγραφαν... Για την αστυνομία, για τα ανθρώπινα δικαιώματα, για την ελευθερία και μπλα, μπλα, μπλα... Έφτιαξαν κινήσεις, έκαναν εκδηλώσεις, έδωσαν συνεντεύξεις.. Αλλά αποδείξατε όλοι τρανά ότι χεσμένα τα έχετε τα ανθρώπινα δικαιώματα. Η μοναδική σας έγνοια είναι το βαθύ σας μίσος για την αστυνομία, τίποτα άλλο! Σας ενοχλέι που σας βάζουν πρόστιμα. Σας ενοχλεί που σας χαλούν τις λαμπρατζιές. Όταν βγήκε η απόφαση του δικαστηρίου, στην οποία εναντιώνομαι και γώ παρεπιπτόντως, βγήκατε στους δρόμους να διαδηλώσετε ότι έδειραν τα παιδιά σας. Αλλά όταν τα παιδιά σας έδερναν τους "μπάτσους" στο ΓΣΠ δεν μιλήσατε. Όταν έστειλαν στο νοσοκομείο έναν "κολόμπατσο" (στο ΑΕΛ-ΑΠΟΕΛ συγκεκριμένα) δεν πήγατε με την κίνηση έξω από το ΣΥΦΑΕΛ να διαμαρτυρηθείτε. Γιατί αυτά ήταν τα παιδιά σας και αυτός "κολομπατσος".  Χθες δεν σας είδα να προστατεύετε το δικαίωμα του απλού ανθρώπου να κάνει ανάσταση χωρίς να κινδυνεύει η ζωή του. Γιατι αυτοί που έριχναν κροτίδες και έφτιαχναν υπέρογκες λαμπρατζιές ήταν παιδιά σας. Όταν μάλιστα οι κολομπατσοι προσπάθησαν να επέμβουν, αγκριστήκατε γιατί να θυμώνουν στα μωρά. Καλά που εν εκάμετε και κίνηση "Προστατέψτε την Λαμπρατζιά". Τώρα που κάηκαν οι πάσαλλοι της ηλεκτρικής, που χάθηκαν παλάμες, που χάθηκαν ζωές στην άσφαλτο, τί να σας πω; Καλά να πάθετε; Δεν θα σας το πώ. Θα σας πώ να μαζέψετε τα παιδιά σας πρωτα και μετά να τα βάζετε με την αστυνομία. Αλλά το ποιό πιθανόν είναι να κάμετε καμιά διαμαρτυρία έξω από την αστυνομία γιατί δεν κάνει καλά την δουλειά της. Γι αυτό σας λέω ότι είσαστεν αμπάλατοι

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η υποκρισία περισσεύει σε τούτο τον τόπο...

andreas f.stavrou είπε...

Όπως υπάρχει πολλαπλή νοημοσύνη, υπάρχει και πολλαπλή αμπαλοτοσύνη.

ρίτσα είπε...

you do have a point.

Bananistanos είπε...

Συμφωνώ.

osr είπε...

"Όταν βγήκε η απόφαση του δικαστηρίου, στην οποία εναντιώνομαι και γώ παρεπιπτόντως..."

σε τι διαφωνείς με την απόφαση;

Pak είπε...

Πάντα διαφωνούσα με τον υπέρμετρο νομικισμό της δικαιοσύνης. Διαφωνώ με την απόρριψη του βιντεο ώς τεκμήριο την ώρα που η ίδια τεχνολογία χρησιμοποιείται από τα όργανα της τάξης χωρίς κανένα έλεγχο. Αμφισβήτησε ποτέ κανείς τις κάμερες στους δρόμους, στα γήπεδα η στις τράπεζες; Η δίκη έπρεπε να γίνει με βάση το αν έπρεπε οι αστυνομικοί να ασκήσουν βία η όχι και όχι αν πράγματι την έχουν ασκήσει.

osr είπε...

προσωπική μου νομική άποψη είναι ότι δεν υπήρξε απολύτως κανένας νομικισμός στην συγκεκριμένη υπόθεση από τους δικαστές, απλά ήθελαν να τους αθωώσουν

υπήρχε επαρκέστατη μαρτυρία για όλους πέραν του βίντεο εν πάσει περιπτώσει
΄
εσύ που βασίζεις την άποψη σου ότι υπήρξε νομικσμός;


"Η δίκη έπρεπε να γίνει με βάση το αν έπρεπε οι αστυνομικοί να ασκήσουν βία η όχι και όχι αν πράγματι την έχουν ασκήσει."

δηλαδή εξ όσων καταλαβαίνω αποδέχεσαι ότι επί 43 λεπτά όπως φαίνεται στο βίντεο βλέπουμε ότι ασκήθηκε βία σε δύο ανθρώπους που είναι δεμένοι με χειροπέδες και βασανίζονται και σύρονται στον δρόμο από τα όργανα της τάξης

αλλά το ερώτημα που θέτεις είναι αν αυτή η βία επί 43 λεπτά πάνω σε δύο ανθρώπους που είναι δεμένοι με χειροπέδες έπρεπε να ασκηθεί;

Pak είπε...

Φίλε osr, δεν είμαι νομικός και ούτε έχω πλήρη γνώση περι της υπόθεσης. Από όσα ξέρω και έχω διαβάσει, με ενόχλησε το αιτιολογικό της απόφασης, το οποίο αποτελεί λογική αντίφαση στο όλο σύστημα δικαίου. Και γενικά με ενοχλεί η καθυστέρηση της νομικής επιστήμης σε θέματα τεχνολογίας. Από εκεί και πέρα δεν μπορώ να δικάσω τον όποιονδήποτε χωρίς να ξέρω πλήρως όλα τα στοιχεία της υπόθεσης. Ίσως αν τα μάθω, να συμφωνούμε απόλυτα. Είμαι εκ πεποιθήσεως κατά οποιασδήποτε μορφής βίας, είτε αυτή προέρχεται από αστυνομικό είτε από "κουκουλοφόρο".
Πέραν αυτών όμως, η ουσία του πόστ είναι άλλη. Με ενοχλεί η υποκρισία του κύπριου πολίτη. Ο ίδιος που διαδηλώνει το πρωί, δίκαια, για τα ανθρώπινα δικαιώματα, το βράδυ βάζει κροτίδες, βρίζει την αστυνομία και την εμποδίζει από το να κάνει την δουλειά της. Ο ίδιος άνθρωπος που διαμαρτύρεται για το ρουσφέτι, σηκώνει πρώτος το τηλέφωνο. Ο ίδιος άνθρωπος που διαμαρτύρεται για τους λαθρομετανάστες είναι αυτός που τους εργοδοτεί με μισθούς πείνας. Με ενοχλέι που για όλα μας φταίει το απρόσωπο κράτος, την ίδια ώρα που το κράτος είμαστε εμείς. Με ενοχλέι που έχουμε χρησιμοποιούμε το κράτος για να του φορτώσουμε όλα τα προβλήματα, την ώρα που το πρόβλημα μάλλον είμαστε εμείς.

osr είπε...

έτσι απλά ομιλούντες δεν υπάρχει καμιά καθυστέρηση της νομικής σε θέματα τεχνολογικά

στις 25/7/2008 στην πλατεία ταιμς της Νέας Υόρκης ένας αστυνομικός ο peter pogan κατηγόρησε έναν ποδηλάτη ότι έτσι ξαφνικά του επιτέθηκε και άρχισε να τον κτυπάει

άρχισε τότε ποινική υπόθεση εναντίον του ποδηλάτη ο οποίος φορτώθηκε με κατηγορίες για επίθεση σε αστυνομικό πραγματική σωματική βλάβη κλπ

ξαφνικά και από το πουθενά κυκλοφόρησε ένα βιντεάκι στο you tube που έδειχνε τον αστυνομικό peter pogan να επιτίθεται στον ποδηλάτη ο οποίος μάλιστα ενώ εκινήτο προσπάθησε να τον αποφύγει

στο βιντεάκι φαίνεται ο αστυνομικός να τρέχει προς το μέρος του ποδηλάτη

να τον κτυπάει με τον αγκώνα του να τον ρίχνει κάτω και να αρχίζει να τον κτυπάει

και μετά τον κατηγόρησε για επίθεση κατά οργάνου

πρόσεξε τώρα τι έγινε μετά την κυκλοφορία του βιντεο στο you tube

το δικαστήριο απέσυρε όλες τις κατηγορίες εναντίον του ποδηλάτη

το αστυνομικό σώμα της νέας Υόρκης εκδίωξε από τις τάξεις του τον αστυνομικό που ψευδομαρτύρησε εναντίον πολίτη

και αυτή την στιγμή που μιλάμε ο κατηγορούμενος πρώην αστυνομικός peter pogan κατηγορείται ενώπιον δικαστηρίου για πολύ σοβαρά αδικήματα

http://www.youtube.com/watch?v=oUkiyBVytRQ

όλα είναι θέμα βούλησης πολιτικής αυτών που κατέχουν την εξουσία κάθε μορφής

άρα και της δικαστικής

το δικαστήριο επαναλαμβάνω είχε έτσι κι αλλοιώς ενώπιον του επαρκέστατη μαρτυρία για να καταδικάσει και τους 10

το 99.999% των υποθέσεων που πάνε ενώπιον δικαστηρίου δεν υπάρχει βίντεο, άρα πως καταλήγει το δικαστήριο για το πως έγιναν τα γεγονότα;

με την μαρτυρία...
ε καλά η μαρτυρία του Γιάννου και του Μάρκου που ήταν ...αυτόπτες μάρτυρες του ξυλοδαρμού τους που πάει;

έτσι κι αλλοιώς υπήρχε επαρκέστατη μαρτυρία εναντίον όλων οι οποίοι ήταν παρόντες στον βασανισμό όπως δέκτηκε το δικαστήριο

άρα γιατί δεν τους καταδίκασε πχ για παράβαση καθήκοντος αφού ενώπιον του διεξαγόταν ποινικό αδίκημα
για ψευδορκία κλπ

http://osr55.wordpress.com/2009/04/03/

τεσπα......

μιλάς για υποκρισία των κυπρέων
οι ίδιοι που μιλούν για πατρίδες και πατριωτισμούς την ίδια στιγμή πάνε στα καζίνο των κατεχομένων

οι ίδιοι που μιλούν για αντικατοχικό αγώνα εδώ και 35 χρόνια δεν κούνησαν το δακτυλακι τους για να πράξουν ότιδήποτε που θα βοηθήσει την κύπρο
(διάβασε ένα γεγονός για το πόσο υποκριτές είναι οι κυπρεόι
http://osr55.wordpress.com/%CF%84%CE%B1-%CF%86%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-)


δεν ξέρω πόσοι από τους 1500 και πλέον πολίτες που διαδήλωσαν σε Λευκωσία και Λεμεσό για τα ανθρώπινα δικαιώματα όλων μας τα οποία καταπατήθηκαν από το κράτος

τη νύκτα έβαλαν κροτίδες είτε εμπόδισαν την αστυνομία να κάνει την δουλειά της όπως λες

πάντως δεν μπορείς να τσουβαλιάζεις όλους αυτούς τους ανθρώπους έτσι γενικά, χωρίς να λέω όμως ότι δεν υπάρχουν και άτομα που συμμετείχαν στις πορείες και στις εκδηλώσεις χωρίς συναίσθηση και σνείδηση

ναι για όλα φταίει το κράτος το οποίο αποτελείται από ανθρώπους και δεν είναι απρόσωπο

και οι διαδηλώσεις έγιναν εναντίον των εκπροσώπων του κράτους το οποίο πρέπει να είναι εκεί για να εφαρμόζουν και να προστατεύουν τα δικαιώματα των πολιτών και όχι να τα παραβιάζουν με τον πιο ασύστολο τρόπο όπως έπραξε η αστυνομία και το δικαστήριο

αντιγράφω από ένα σχόλιο μου στο ποστ σου στο συμμετοχικό μπλοκ

"η μια πλευρά
είναι το Κράτος

(μέσω της αστυνομίας η οποία βασάνισε τον Γιάννο και τον Μάρκο και η οποία αθωώθηκε και απαλλάκτηκε από την δικαστική εξουσία)

οι διαδηλώσεις και οι εκδηλώσεις έγιναν εναντίον των εκπροσώπων του κράτους ώστε να ασκηθεί πολιτική πίεση πάνω τους

οι διαδηλώσεις και οι εκδηλώσεις έφεραν αποτέλεσμα αφού οι βασανιστές αστυνομικοί είναι ακόμα σε διαθεσιμότητα, άρα έφεραν αποτέλεσμα και καλώς έγιναν για να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να σε σαπίσουν και σένα πχ στο ξύλο τουλάχιστον αυτοί οι ίδιοι αστυνομικοί-εκπρόσωποι του κράτους



η άλλη πλευρά ποια είναι;

σε ποιους να διαμαρτυρηθούμε και να ασκήσουμε πολιτική και άλλη πίεση για το τι έγινε στο γέρι σε ποδοσφαιρικούς αγώνες ή οπουδήποτε αλλού;"


δεν μπορώ να κάνω τίποτα για τον υποκριτή πολίτη που λέει ότι διαμαρτύρεται για την λαθρομετανάστευση αλλά ταυτόχρονα διαιωνίζει αυτό το φαινόμενο εργοδοτόντας και δίνοντας μισθούς πείνας στους κακόμοιρους αυτούς ανθρώπους

το μόνο που μπορώ να κάνω και σε αυτή την περίπτωση είναι να διαμαρτυρηθώ προς τους εκπροσώπυος του κράτους να συνετίσουν αυτό τον υποκριτή

είναι το κράτος από την μιά με τους εκπροσώπους του

και οι πολίτες από την άλλη

εγώ σαν πολίτης όταν βλέπω πχ μια παρανομία να γίνεται μπροστά μου και πάω και την καταγγέλω στα δικαστήρια

και ο εκπρόσωπος του κράτους ο δικαστής πχ με γράψει στα @@ του και δεν σταματήσει την παρανομία αυτή

εγώ σαν πολίτης τι πρέπει να κάνω;

http://osr55.wordpress.com/2008/09/05/


http://osr55.wordpress.com/2008/09/12/

Pak είπε...

"έτσι απλά ομιλούντες δεν υπάρχει καμιά καθυστέρηση της νομικής σε θέματα τεχνολογικά"

εξακολουθώ να διαφωνώ. Η υστέρηση της δικαιοσύνης σε τεχνολογικα θέματα είναι προφανης και έχει οδηγήσει σε φαρσοκωμωδίες τυπου blogme.gr και άλλες πολλές. Είναι μεγάλο θέμα και ίσως να μπορούμε να το συζητήσουμε σε άλλο post.

"πάντως δεν μπορείς να τσουβαλιάζεις όλους αυτούς τους ανθρώπους έτσι γενικά, χωρίς να λέω όμως ότι δεν υπάρχουν και άτομα που συμμετείχαν στις πορείες και στις εκδηλώσεις χωρίς συναίσθηση και σνείδηση"

Δεν τσουβαλιάζω όλους τους ανθρώπους. Αναγνωρίζω ότι υπάρχουν αρκετοί ευσυνείδητοι άνθρωποι σε αυτές τις διαδηλώσεις. Απλά καταγράφω τάσεις. Και δεν αναφέρομαι μόνο στο συγκεκριμένο περιστατικό. Η τάση της αποποίησης της προσωπικής μας ευθύνης και επίρριψης της στο κράτος είναι διάχυτη στην κυπριακή κοινωνία. Θα χαιρόμουν αν οργανώσεις όπως η alert τα έβαζαν και με άλλους οργανισμούς της κοινωνίας όπως για παράδειγμα η εκκλησία, ο ΟΕΒ, το ΚΕΒΕ, το ΚΥΣΑΤΣ, τους σύνδεσμους φιλάθλων, τους συνδέσμους καμπαρετζιηδων και άλλους που έχουν προκαλέσει τόσα και τόσα κακά στην κοινωνία. Θα μου άρεσε άν μια μέρα μποικοτάραμε το The Mall για το κακό που έκανε στην γύρω περιοχή. Θα εκτιμούσα άν πέρσι ο κυπριακός λαός συμπαραστεκόταν με το ίδιο πάθος στους απεργούς του Jumbo. Επίσης θα χαιρόμουν αν προστατεύαμε τα δικαιώματα του απλού πολίτη όταν ο κάθε πατατάρης ή αγελαδοτρόφος κλείνει τον δρόμο. Αλλά αυτά δεν τα βλέπω. Βλέπω ευαισθησία μόνο όταν έχουμε να κάνουμε με "μπατσους, γουρούνια, δολοφόνους". Εδώ βγήκαμε στους δρόμους και κατηγορούσαμε την κυπριακή αστυνομία επειδή η αντίστοιχη ελληνική σκότωσε τον Αλέξη. Είναι φυσικό τότε να βγάζω συμπέρασμα ότι αυτό που πραγματικά μας ενοχλεί είναι η αστυνομία και το κράτος, μάλλον λόγω άλλων αποθημένων(κάποιοι έφαγαν πολλά πρόστιμα, κάποιοι δεν διορίστηκαν ποτέ...) παρά από πάθος για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

osr είπε...

"Θα χαιρόμουν αν οργανώσεις όπως η alert τα έβαζαν και με άλλους οργανισμούς της κοινωνίας όπως για παράδειγμα η εκκλησία, ο ΟΕΒ, το ΚΕΒΕ, το ΚΥΣΑΤΣ, τους σύνδεσμους φιλάθλων, τους συνδέσμους καμπαρετζιηδων και άλλους που έχουν προκαλέσει τόσα και τόσα κακά στην κοινωνία"

προσπάθησε να ξεπεράσεις τον θυμό σου τον οποίο κατανοώ

και κοίταξε καθαρά τι γράφει ο τίτλος κιολας στο τέλευταίο μου κείμενο:


"Η Alert είμαστε όλοι μας! ΕΛΑΤΕ στις συνελεύσεις στις πορείες στις εκδηλώσεις ΕΛΑΤΕ! Tα λόγια στα blogs δεν φτάνουν"


οπότε όλα αυτά που λες μόνο στα blog για να μην πέσει πάνω σου αυτό που καταδικάζεις με βδελυγμία και στο οποίο συμφωνώ

"Η τάση της αποποίησης της προσωπικής μας ευθύνης και επίρριψης της στο κράτος είναι διάχυτη στην κυπριακή κοινωνία"

οπότε αφού έχεις απόψεις να προτείνεις για δράσεις τόσο ενάντια στην εκκλησιά του ττόμη του βου το κυσατς το κεβε τους καπαρετζίες κλπ κλπ

έλα στις συνελεύσεις αυτής της κίνησης που δεν είναι μικρομάγαζο κανενός αλλά είναι του καθενός που ενδιαφέρεται να προσφέρει και κάνε τις εισήγήσεις σου

στείλε μήνυμα σε μένα πχ

osr55@hotmail.com

και να είσαι σίγουρος ότι όλα αυτά που έχεις να προτείνεις θα ακουστούν

από κει και πέρα εξαρτάται από όλους μας

Ανώνυμος είπε...

pos milas etsi pak gia tous polites aytou tou topou pou plironoun tous forous tous kai agorazoun mpananes. osr eisai prixtis telika.

Pak είπε...

Φίλε osr, δεν είμαι αποποιούμαι τις ευθύνες μου οπόταν θα χαιρόμουν να τα πούμε από κοντά. Ενημέρωσε με όποτε αποφασιστεί η διενέργια συνελεύσεων. Ελπίζω να γίνουν και στη Λεμεσό

osr είπε...

Χτές συγκεκριμένα είχε συνάντηση στην Λεμεσό η ώρα 6 στην πλατεία ηρώων αλλά δυστυχώς δεν μπήκα καθόλου ιντερνετ για να σε ενημερώσω!

αγαπητέ pak το σαββάτο έχει παγκύπρια πορεία η ώρα 11 που θα ξεκινήσει από την πλατεία ελευθερίας

αυτές τις συγκεντρώσεις πάτνα τις αντιμετώπιζα σαν τροφή για σκέψη και συζητηση με ανθρώπους που θέλουν να είναι σκεπτόμενοι

οπότε αμα θες είναι καλή ευκαιρία!

osr55@hotmail.com

Haris είπε...

Γεια σου φίλε συμπότη!! Πάλε εθυμώσαν σε; Εν λογικό. Εγώ ζω στην ελληνόφωνη Τασμανία και συ στην Ουγκάντα.

"Προστατέψτε την Λαμπρατζιά" εγελούσα 5 λεπτά με τούτο.

Εμένα πάντως, -παρόλο που δεν ήξερα γι αυτό το θέμα-, με πείραξε περισσότερο που οι μόνες αντιπαραθέσεις μεταξύ "κοινωνίας" και "κράτους/αστυνομίας" γίνεται μόνο στα πλαίσια ενός ποδοσφαιρικού αγώνα ή για τις λαμπρατζιές (οι άλλες είναι μεταξύ κλεφτών και αστυνομίας και μεταξύ """αναρχικών""" και αστυνομίας για τα γκαζούθκια). Δηλαδή ή για την βλακεία, ή για την υπέρμετρη βλακεία.
Η ουσία της κοινωνίας βρίσκεται στις αντιθέσεις της: μέσο των αντιθέσεων προχωρά και απ' αυτές μπορείς να κατανοήσεις την ουσία της κοινωνίας. Αν όμως οι κύριες και γενικές αντιθέσεις μιας ολόκληρης χώρας εξαντλούνται σε τόσο ηλίθια και ευτελή θέματα, όπως το ποδόσφαιρο και οι λαμπρατζιές, τότε το πρόβλημά μας δεν είναι ότι υπάρχει μίσος ενάντια στους μπάτσους (και το αντίθετο φυσικά). Το πρόβλημά μας, είναι ότι δεν ασχολούμαστε με τα σοβαρά προβλήματα στην Κύπρο -τα αποφεύγουμε. Πιο εύκολα αποδεχόμαστε στην Κύπρο (και την Ελλάδα) το ότι ένας πολιτικός κλέβει, το ότι κανείς δεν μαθαίνει τίποτε στα σχολεία μας, παρά ότι εφάμεν τες στην μάππα.

Τράγος είπε...

είσαστεν αμπάλατοι, επειδή ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΗΡΟΦΌΡΗΣΗΣ για τον ρόλο που έσιη πραγματικά η αστυνομία μέσω αυτόνομων, αναρχικών, παιθκίων με τα μαυρα, κανένας εν ακουε ΤΙΠΟΤΕ! επρεπε να το δουν με τα μάθκια τους 7000 φορες επενάληψη την ωρα που σαπατζιαζουν που την τηλεοραση για να συγκινηθούν.

κάτω οι αστυνομικοι θεσμοι. φωθκία στους μπατσους τζιε ρουφκίανους, μέσα μας τζιε έξω μας.