Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2007

Δήμου κρίσις

Προς Νίκο Δήμου,

Κύριε Δήμου,

Να ξέρετε σας εκτιμώ αφάνταστα, όχι γιατι έχουμε τις ίδιες απόψεις, απλά γιατί είστε νοήμων άνθρωπος! Σχετικά με σας έγραψα σε παλαιότερο post. Αλλά να μου επιτρέψετε να σας κατακρίνω. Θα χαρακτηρίσω αυτό το συνεχές ανοιγο-κλείσιμο του blog σας ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙ! Ή κλείστε το ή ανοίξτε το! Και μένα μου την σπάνε αρκετά στο δυαδίκτυο. Όταν αυτό συμβαίνει όμως τότε απλά απέχω, απέχω σιωπηρά. Και το δικό μου blog βουβαίνεται για καιρό όταν απαξιώ να γράψω. Και όταν μου περάσει επιστρέφω. Έτσι απλά. Όυτε φανφάρες,ούτε παρτάκια, ούτε παρακάλια. Εσείς μπορεί να γουστάρετε δεν λέω, απλά εκφέρω την δική μου κρίση όπως και σείς για πολλούς συνανθρώπους μας. Ώρες ώρες μου θυμίζετε τον Βασίλη και το "Κι αλλο, κι άλλο..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: